ormhålet

här ser ni ormens fina landDet fanns en gång en liten orm ormen var ute på jakt efter sitt byte alla hans systrar och bröder och hans mamma o pappa hatade honom.
Han hade bestämt sig att aldrig mer äta kött men igentligen så var han en prins han gick till fen Haråse=)han sa kan jag bli tillbaka till min vanliga prins igen ja jag ska bara säga en trollformel så att du kan bli prins igen hon bad honom att vänta utanför hennes rum så att hobn skulle kunna komma på någon troll förmel..........


EFTER 30 SEK



så kom hon tilbaks här den här kan nog hjälpa  hon sa    KARABISAKKARÅSEM de hjälpte honom han svarade tack aråse kan jag få lite mat sen gav hon mat till honom och sen så gav han sig iväg....han mättte en bvacker flicka som som han ville leva sitt liv me flickan hette Susan och dom älska varann och dom levde lyckliga i alla sina dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0