Lite fakta om lilla mig=)

Hej nu ska ni få veta lite saker om mig=)

1)Vad heter du?:Jag heter Mikaela.
2)hur gammal är du?:Jag är 7 år.
3)Vad är dina intressen?:Jag gillar att måla med vatten färger och vara i kuddis i min skola det finns massa med kuddar i ett rum ok det är superkul.=)
4)Vem är din bästis?:Jag har många bästisar.
5)Har du några syskon?:Ja jag har en bror han heter Filip.
6)Har du några husdjur?:jag har 5 husdjur min bror Filip har en kanin som heter Dumle och jag har en som heter stampe sen har vi 6 st fåglar=)
7)vad är din favorit mat?:Min favorit mat är ibland är det olika matretter jag är sugen på olika men a jag vet inte inte=).
8)Jag kommer från spanien,finland lite serbisk me=)
9)Villken är din favorit färg?:Min favorit f äräg är silverblå=)
10)Vad är det pinsammaste du har gjort?jag vet inte.......
11)villken färg har du på ditt hår?Jag har blont hår.=)
Det var de om mig haha=) om ni vill fråga mig mer så fråga bara på komentarerna=)
Kram/Mikaela<333 ha en trevlig helg..

Dagens kämt:Vem går illa i skogen-?
.
.
.Gorillan hahahahahha=) ett till skämt Vem sägger ska jag ha den här eller den här??? ELLEFANTEN=D

Vem ser bäst i djungel: Zebran haha (se bra de var allt för ikväll<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0